Wednesday, October 30, 2013

Hotness, very much

So nou die dag kom ek op ‘n artikel af, heel lukraak, sommer op Twitter, maar dit het my oog gevang.  Die onderwerp:  Die Pil, jou keuse, done and dusted.  Is dit regtig waar? Speel dit regtig so ‘n groot rol? Of was die steekproef  heeltoevallig wat die skrywer van die artikel op gefokus het?  

Vyf foto’s, heel anders, heel kontrasterend, maar die onder andere is gelaatstrekke wat ek geniet/voorkeur/love in ‘n man. Bestudeer die foto’s, kyk weer en lees verder… Die Mounster verduidelik sodra jy klaar gedrool het… #haha (in geen spesifieke orde is die foto’s gecopy en paste nie)








Volgens die artikel, verkies vrouens op voorbehoedmiddels (Die Pil) gewoonlik mans met minder manlike gesigte. Jou metro tipe man. Sou jy all natural wees, sal jy meer geneig wees om ‘n Moses tipe/rugby rugged man as aantreklik/hot te vind. Die metode wat jou hormone jou beheer, kies jou tipe man. Kies jy reg/verkeerd kan dit jou kinders se voorkoms bepaal. Heel interessant sou ek sê, maar laat ons verder kyk wat en hoe dit presies wat en hoe bepaal.  (please note: this is not my opinion yet…wag vir my analise oor die foto’s… wag wag wag)

Vrouens op die Pil, verkies mans wat se gesigte eintlik meer vroulik voorkom (let op na die kakebeen, wangbene en die lengte van die gesig). So in boere Afrikaans, 'n Pierre Spies tipe  (bo en behalwe dat hy ‘n Blou bul…nee dankie). Verkieslik skoon geskeer, sagte hande en soetsappige lippe. Die sonder voorbehoed, geniet self die voorkomste, maar as dit kom by ‘n lewensmaat kies, soek hul iemand soos hul pa, hard, ouer-looking tipe mans. Jy weet, daai van die veld, in die son, plooie, rugged.

Die Mounster aan die ander kant, gaan ja en nee sê tot hul gevolgtrekking uit hul steekproef. Die foto’s, heel lukrake persone, dalk bekendes (Gingers ingesluit) op hoe ek ‘n keuse sou maak. As dit net op voorkoms (saak van lewe en dood ) moes wees. Kyk weer na die foto’s. Ek gaan na elkeen verwys, een woordig en ‘n rating.(bo na onder).

Mnr. die Visserman, baard, netjies, sterk kakebeen, breë skouers. Diep sielsverlore oë.  [8/10]
Mnr.  die Aktetas, sweet, boyish look, metro, goeie gene. Sagte hande, netjies naels. [6/10]
Mnr. 007, ouer, clean shaved, duidelike definisies van gestructured kakebeen, blond. [7,5/10]
Mnr. Hotness, donker, rugged, sagte manly- man hande, diep oë, soet sappige lippe. [8,5/10]
Mnr. Ginger Prince, sproete, sagte lippe, gestructured kakebeen, hemelkleurige oë. [8/10]

Die is my opinies, baie kontrasterend, baie keer opreg, dalk verskillende pole. ’n Ginger sal iemand uitlig, ja ja ek weet, maar daar is trekke in hom wat ek aantreklik vind. Nou die vraag wat baie sal vra, voorbehoed of nie? Kyk weer, analiseer my antwoorde en besluit vir jouself. Op die ou end van die dag, maak nie saak wie wat sê nie, voorkoms/attraksie speel tog ‘n rol. Ja ek weet dis die innerlike wat meeste gewig dra, maar vir daai split sekonde, voor jou droom man/vrou iets kon sê, was daar ‘n chemise reaksie wat ‘n feature in jou getrigger het…Onthou een ding, Just because a person is not beautiful in your eyes does not make them ugly.