Friday, October 4, 2013

Werfetter pappie

Germiston.  Brakpan. Danville. Noem dit wat jy wil, maar elkeen van ons het ‘n stukkie Botha, Die Antwoord of Vernon Koekemoer in ons.  Ja, even die tannie met haar pretentious haarkapsel, hofskoene en pêrels om die nek.  

So vanoggend, voor my op die P91, ‘n ou Toyota Corolla, groen, ‘’gepimp my ride’’ en so sticker wat lui… If you are not naked, don’t touch this car… seriously al betaal jy my en plaas my op Playboy se voorblad, nee dankie! So onthou ek toe mos ‘n e-pos wat so paar jaar  terug die rondtes gedoen.. (pun intended) het en besef ek dis eintlik die waarheid. WANT kyk, ek kan in meeste geval assosieer of net van my familielede uitlig… o krisis, hier kom ‘n oorlog, maar hey… ons is mos van K-Pax, ons tune karre  my bru.

Kom laat ons begin met dinge wat as ‘’Kommin’’ geklasssifiseer word… eintlik soek ek asb vir kersfees tannie Emsie se boek ‘’Goeie maniere en etiket’’ (Wink wink) na ek amper 100% ‘n werfetter verklaar is.  Die Huisgenoot. JA die liewe Huisgenoot… ek bevind myself omtrent elke week die tydskrif lees…en dan verder moet ek ‘n (Potch) confession maak… ek vul getrou die blokkiesraaisels in.. jy weet die met die prentjies van sportsterre, akteurs en politic.

Mr Price, my gunstelinge van alle winkels, ai as ek maar net geweet het, het ek dalk meer by YDE geshop. En dan het my liewe Pa, ‘n borrie geel Cortina gehad, eintlik was dit die coolste bakkie ooit gewees…behalwe as hy my by die skool gaan haal het. Ekt nou nie my eie winkeltrollie, maar weet van ‘n insident op die plot…Arwyp was betrokke en die eindresultaat…’n gebreekte arm!!!

Tennisballe, kriekteballe… snoekerballe as jy wil… as jy wil… en krale wat oor die hele Middies se dansvloer lê. Poena ou Poena, ja verseker ken ek die lirieke van ou Robbie Wessels en ek (nes jy) sing op ‘n gereelde basis saam. Chantel, dis my naam, dis darem nou een plek wat ek nie kommin is nie, want kyk ‘n kombinassie van Dirk en Rietjie,  maak mos Drietjie… S.O.S.  Die Sprite karavaan, waar die vispap resep veilig bewaar word, was deel van ons jaarlikse kerkkampe, waar glase so banaal was dat blikkies en bottels Bernini sommer  so gedrink word, wie wil nou skottelgoed was…op vakansie?

Ek sal kaalvoet oor die berge vir ‘n bietjie hoop…daar het jul dit..even Karlien is kommin, sy sal nou mos nie sing… Ek sal kaalvoet loop in die Checkers… tra la la la la!!! Merm… wat nou mos eintlik ‘n mullet en ‘n perm is, word gereeld gesien, maar deesdae in Potch… so Mohawk met so stertjie (mullet)… ag nee man… jy moet mos liewers jou swart bra (pers, dit was pers)  aantrek saam jou wit T-Hemp… jy weet mos nooit wanneer jy in ‘n movie gaan wees en daar ‘n wet t-shirt kompetisie is nie… wel daai een aand in dog dish (brakpan). %%$$#%$

Jong, eintlik is ek ‘n snob, woon kunsuitstallings by, teater produksies, bestel Durbanville Hills by Ocean basket en Aldo is deesdae my gunsteling… ok ok, ekt probeer. Soos hul sê… jy kan die mens uit die Park haal, maar nie Park uit die mens?

K-Pax… waar jy kaalvoet in die Spar kan loop, strawberries &cream aerosol agter jou ore kan spuit. Waar dit ok is om jou brannas vir jou cherrie te gee voor jy ‘n hand brake turn doen en waar die tannie haar al te lekker skuur aan die oomie, terwyl haar man 50m weg staan by die bar…. Lank lewe die werfetter!!