Wednesday, October 23, 2013

ENJV with a twist of Mounsterness

So ruk terug het ‘n vriendin van my, my ‘n persoonlikheidstoets laat doen, op haar Ipad, oppad plaas toe, sonder my bril aan en in die voertuig.  Was effens naar, nie in fokus nie, deurmekaar met die gebruik van die iPad (Android lover).  Daar is verskeie toetse, vraelyste beskikbaar, die resultate sal ek nie sê is 100% korrek nie, maar vir my gee dit ‘n aanduiding, dalk vir jou ook. 

Anyway, die vrae was nogal lank, ek kon meestal relate en het spoedig ingevul. Submit. Loading, loading, loading… Ching… You have an ENFJ personality. Viola! Great, fantasties, kom laat ons kyk as dit nou regtig is soos die Mounster haarself beleef.

Eerstens, slegs 2% van die wêreld beskik oor die persoonlikheid van ENJF… hokaai…ENJV verwys na (verskoon die Ingels)

E=Extraverted: Expressive, outgoing, prefer group activities, eager to speak their minds, more comfortable when around other people than when alone, get energized by social interaction 
N = Intuitive: Introspective, rely on their imagination, absorbed in ideas, focus on what might happen 
J = Judging:  Decisive, prefer clear rules and guidelines, eager to commit, see deadlines as sacred, seek closure 
F = Feeling: Sensitive, follow their hearts, keep feelings close to the surface, focus on harmony and cooperation 

Nou dat dit uit die weg is, kom ons analiseer (eish, werk ek hier ook), ENFJ persoonlikhede (Mounsters) is baie influential, het ‘n opregte belangstelling in mense, is inspirerend en ander mense hou nogal van hul. Charismatic met oortuigende benaderings wat basies daarvan hou om te praat en praat en praat (small talk/randomness altyd).  Soos hul praat, trek hul aandag en doen hul dit met passie. Intuïsie, o die agterdog, om ander se motiewe te bevraagteken (sue me ok, nie my skuld nie) en so ook dus hul eie gevoelens te analiseer en bevraagteken (soms te antwoord).

Weens die omgee en sensitief te wees, veroorsaak dit probleme om te onttrek / distansie (anglisisme op sy beste hier) te kry van ander en so lei dit tot bekommer/stress/worry.  Verder weens die oormate van optimisme, vertrou hulle te gou (truth) en so neuk dit hulself op…. Net omdat ek jou like/vertrou F#@ jy my op. Seriously???

Sterk en swak punte (oe oe klink soos ‘n interview…boring), maar kom ons kyk en spot die Mounster raak. Sterk punte (Popeye/Arnold/Bismarck): Goeie leiers (yes papa, Obama se opvolger), verdrae baie dinge/mense, reliable, bereidheid om ander te help.  Swak punte (x):  Soms selfsugtig (mmm, regtig?), te sensitief (Twinsaver?), besluitloos soms met belangrike besluite, idealis wat geneig is om naïef te wees.

In die werksplek, fokus hul eerder om ander happy te hou en so die werk op tyd klaar te kry. Social op elke geleentheid (even oppad om water te gaan haal) en word soms gekenmerk as Miss-know-it-all. Kritiek is aanvaarbaar, maar hul is geneig om dit te persoonlik op te neem (uhm, moet dit nie persoonlik op geneem word nie?) en beroepe soos medici, polisie en die aandele mark moet vermy word… oeps te laat….Gedurig moet daar aanvaarding gekry word, als is dit net ‘n dankie of great job… #happiness. Hul is uitstekende skrywers (?), politikuste en sielkundiges… Dalk is dit my q om aansoek te doen by EFF.

Sex/hart/liefde/room tamaties, hul vat verhoudings baie ernstig op, gee baie tyd en aandag aan die aspek van hul lewe, veral hul wederhelftes se behoeftes. No commitment issues! Fantastiese lovers (in die bed), haat konflik! Moet hul gevoelens uitleef/ uit praat en hoor dat hul waardeer word. Platonies, is hul selektief oor hul vriendekring (het jy die cut gemaak?), maar hul is lojaal en opreg. Soms net te sweet, te vol energie en effens van ‘n Tigger. Hul vind waarde in ander wat dinge saam hul wil deel of doen, gesprekke wil voer oor die weirdste/lukraakste  solank hul nie TE veel gekritiseer word in die proses nie.

Wel, dalk weet jy nou waarom ek sekere dinge doen/sê/uitleef soos  wat ek doen, beterwetend of uit stupidity, maar take me as I am of verloor die beste ding in jou lewe!  

“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”