Monday, October 7, 2013

Truth, dare or kissing

Sodra mens om ‘n braaivleis vuur staan, een of ander kerkfunskie bywoon, of die local Spur se uiering beeshaas afwurg, is daar mos altyd iets waaroor mens nie moet /mag praat nie.  Iets wat so stil as moontlik gehou word, want jy wil tog nie op tone trap nie. Trap jy op daai tone, dan is jy so verkeer en die res van die groepie korrek/volmaak/vol stront! Basta, vandag is my kans om net mooi te sê hoe ek dit sien, hetsy dit nou reg of verkeerd is, darem is ek nie skrikkerig/bang/skaap nie.

Let’s go! T&C apply, sou jy offended voel, bou ‘n bruggie (date ‘n siviele ingenieur (IR afkorting vir die wat nie geweet het/vergeet het), unfried my of los ‘n @@@ complaint op Hello Pietie.  Goed dan, waar sal ek begin…..

Soos my ma seker al 100 keer gesê het (Oprah ook…haha sal Mufas nou lag) los daai selfoon, jy bestuur… ok wag nou voor die boetebessie my fine (geldje vir jou… R50, buys you a garage pie and Coke wink wink) of iemand my registrasie vat, ek kyk waar ek bestuur (ek’t bloutand in my voertuig), wat ek wel doen soos die res van die gebruikers van die P91, is na so 30 minute van nêrens slowly gaan, so bietjie te Facebook, te tweet (nie twerking, fokus jy Miley) of koerant te lees…op my Crapberry… en sodra die taxi voor my beweeg, beweeg ek saam… sonder my Crapberry… Goed,  dan uit die weg, net vir ‘n hors d’oeuvre … Jy al darem weer die T&C gelees… dis ongeskrewe?

Ek weet nie eintlik hoekom die volgende as ‘n problem/verbode/krapperigheid sal maak nie, maar om bloed en/of organe te skenk is good…#Nocommentverderjyisnetbleddiedom

Alcohol, drugs and boeremusiek? Defnitief debatteerbaar, maar wag waarmee was ek nou besig...o ja, drugs, nee dankie is al wat ek sê, behalwe as ek in US Of A was en die dokter my stuur na die Drugstore (apteek  duh), maar nee dankie!  Ek sal nou weer een van daai wees wat verslaaf is na een happie ruimte koffie koekies. En dis my rede, I’m sticking to it.  Alkohol… wyn was volop in die Bybel, so why stories maak van dit? Tensy ek my vriendin respekteer, haar ondersteun en suurlemoen water geniet by die Dros.

Om EFF/Republicans of die Vroue Vereeniging op te bring pla my nie regtig nie, ek wil net resultate sien, nie beloftes of draagbare toilette nie. Acta non verba… Moet my nie forseer om smse aan te stuur of te toi-toi nie. Meeste van die wat dit doen, ken nie eers die regstelsel nie, gaan net rallies toe vir nog-‘n-hempie-in-die-kas of is afwesig van werk (dis mos heeltyd speeltyd). Dis mos tog so cool om deel te wees van iets, maar dis die  minderheid wat die werk doen, wat die verskil try maak…en dan word hul afgeskiet… Wham, bam, thank you ma’am -Etollie het toe  sy gattie gesien.

Dissipline! Naughty corner!  Die Paplepêl! Spare the child; spoil the rod (nie Splinter nie). Ja, dis nodig, want kyk die laaste maand is twee onderwysers either geskiet of met ‘n besem uit die klas gejaag (Youtube nou #harvardverwysings…not). Die jeug word net te groot voor hul tyd en het geen idee van ‘n tob, tolletjie brei of klei nie. Dis net seks/Ipads/emansipasie van hul ouers. En o ja, GTI in hul eerste jaar met so R12 000 se sakgeld.. WTF… tjankerig oor die GTI…sigh

Aborsie…Gay huwelike… Veggie people…  Kom ek wees diplomaties, antwoord dis circumstantial en sal sy eie blog inskrywing kry deur die loop van die jaar...TBC… (haha, dodge ek daai topics, sjoe phew!)

Die lys gaan aan, maar wil ek nou regtig worry as Hitler/Michael Jackson/Ghandi ‘n kans gekry het voor hul na die wagkamer/Purgatory (klink dodgy) beweeg het, of sommer direk hemel of hel toe? Ek krap my eie potjie, hul help my nie, so moet ek worry oor hul? Moet ek vir ure debatteer as boks nou regtig ‘n sport is of nie? Hoekom Zimbabwe se leier net nie tot rus kan kom of hoekom die Teletubbies accessories (handsakke/manbags) gedra het?

Die lewe het ‘n legio van geleenthede, plekke, mense en die onbekende. As jy nie die moeite gaan doen om die ekstra myl (1.60934km) te gaan,  jou Hindoe vriendin se Diwali lekker te try, meer te lees, meer sosiaal te verkeer, gaan jy vasgevang word en die jouself bevind by die #volstront groepie.


Wees anders, tog opreg! Deel jou hart, jou klere! Eet met jou hande.  Brag oor jou ABSA kaart, gebruik Dove en net eenkeer waag dit om jou eie opinie te lig, sleg of goed. Dis nie skool die nie, dis die lewe, Opinie dit !