Wednesday, August 28, 2013

Die Aktiewe MAAGD

Nou  dat ek jou aandag het met die titel, hoop ek jy gee aandag aan die res van die gebeure. Want sien, die algemene individue wat na die gimnasium gaan bied ure se vermaak. Daai tannie op die fietsie met die Huisgenoot in die een hand en Coke light in die ander. Die oomie op die ander fietsie wat ‘n plumber a go kan gee met sy PT broekie en the return of the crack…


Nou kyk, ‘n gimnasium is daar om te oefen. Om gesond te bly. Om spiere te ontwikkel (sonder enige perdmiddel). Voel goed meganisme. Dis die jaar 2013 en dis deesdae meer van ‘n mode gier as oefen plek. So sit terug en kyk as jy jouself hier kan raak sien.

Ek is aangesluit by ‘n luukse maagd nogal, fancy met houtvloere en ‘n gesondheids eetplek. Als is so earthy as mens dit so kan noem.  Fake en plastic ook. Want kyk, my Mr Price hempie en stukkend ski-pant maak net net die cut of nee wag, ek bluff myself eintlik hier. Dis net Adidas voor en Nike agter met ‘n Reebok aan die kant. By my aankoms is daar daagliks so dame(kom ons noem haar dit, voor ek briewe van die Human Rights Commission kry) wat colour code soos nog nooit van te vore. Pienk tekkies, pienk broekie… jy kry die prentjie. En natuurlik aan haar sy (of wag eerder aan die man se sy, wat nou sy sal wees) die GROOTste skip-a-leg-dag man. Dis net are op die arm, tattoos van Parow se space case en help-my-sterk-lyk-want-ek-is-eintlik-useless hempies.

So  bevind ek myself dan oppad af na die kleedkamers.  Hieroor wil ek nie eintlik praat…want naar en braak en vomit en kots kom te sprake in my brein. Trek aan en kry klaar. Los die Dawn by die huis. Jou vetrolle wil nie gesien word deur die res van die nasie nie… so ook nie jou Afrika agter stewels nie…#naarpilleasseblief

Na die sessie in die kleedkamers beweeg ons in die area waar die meeste mans hulself bevind, want die tannies wat die super circuit doen irri die lewe uit my uit… Hul “DINK” hul oefen, want sien as jy nie sweet nie, oefen jy nie. As jy nie wil uitpass nie, oefen jy nie. As jy daai fietsie trap en eers volgende week by die see uitkom, oefen jy nie. As jou make up nog mooier is as te vore het jy nie geoefen nie. En laastens as jou Blackberry/Ipad/Iphone of Telkom lyn aan jou hand gegom is… OEFEN JY NIE…damit luister tog net.

Terug by die area waar die meeste mans hulself bevind, hier oefen net ‘n handjie vol, want die res staar na die spieëls en doen ‘n popeye stund. Die meeste is mos eintlik Hingse, want Deca was geeët (spuit) voor die sessie en Winstrol word geniet as pudding. Nee kêrels nee… jou toti gaan nie krimp nie…just to get the facts straight, maar jou ego gaan almal om jou afwater. Of die knape wat try..let wel op try… om die dames in die plek te impress, tel die weight op, moun erger as die mounster en gooi die ding neer dat dit daar trek…not cool/sexy of even oefening.

Die aktiewe maagd is ‘n snaakse plek eintlik. Ander geniet die planeet en sommiges die plaaslike dorp sin. Maar wat ookal jou intensies is, doen dinge net reg! Betaal daai PT as jy sukkel, maar moet asseblief tog nie try planking of burpees as jy nie eers jou sportbra aan het nie…. Not a pretty side…