Monday, August 19, 2013

Oopmond Soene

So eindig ek op om die naweek ‘n Afrikaanse film te gaan kyk genaamd Jimmy in Pienk, was nogal funny en oulik en toe tog ek maar dis tyd om terug te keer na die oopmond soen. Want kyk, dit voel Suid-Afrika raak koud, kouer as ‘n ysige Castle. Die dae van die soengroet is vergete en die manly, sterk ferm handskud is besig om vervang te word deur BBM, Whatsapp en conference calls.

Nou kyk, ek’t altyd die soengroet by familie byeenkomste soort van vermy of dit sou gou as moontlik verby gekry. So soen, soen ,soen soos  om in ‘n Chinese sweetshop te werk: in uit in uit. Want daar was nou maar oomies wat sulke nat, spatterige soene kon gee of tannies wat so ek-wil-nou-eintlik-jou-soen-so kom-en kry-klaar soene gegee het.

Die soen kom al jare saam die mensdom . So kom ons kyk nie die SOEN. Die soen verskil van land tot land en het sekere kulturele betekenisse of is net plain blerrie lekker. Soos ek tans deur Google gaan begin ek effens stuk stuk te braak in my mond…so kom ek deel die useless tog informatiewe  info. Daar word geglo dis instinktief en op impulsief en dat die ware doel was om kos van die mamma tot die baba se mond oor gedra. #regtigjuk!??? En lyk my ou Dawie die Kabouter was toe glad nie verkeerd met sy neusgroet metode nie, die was immers gekenmerk as die eerste vorm van soen.  Maar toe moes iemand dit bevraagteken, wegruk en besef om op die mond te soen was meer plesierig (My geld sou op die Afrikaners gewees het, maar toe was ons mos eintlik nog op Kontinent Europa).  Toe na die gebeure begin die Romeine vatterig raak en betasting was die orde van die dag. Oe la la… betasting.. sien daai Romeine was nou vir jou kinky hoor… dink ek beskou myself ook as ‘n Romein nou. #enoughsaid.

Dan is daar nou vir jou ‘n klomp hooligans wat die soen verban of dit vuil vind #skaamjulle.  Sommige lande glo die mond is deel van die siel en met ‘n soen nooi jy die dood. Ag please cry me a river… ja ‘n soen connect met jou siel, maar dis lekker, fantasties en laat die tone krul. Vir wat wil jy dit nou staan en konnekteer (lekker Anglisme hier van my) aan die dood?

En dan natuurlik mag die soen ‘n betekenis  gee soos  respek toon, vriende groet of om iemand te verraai (Judas… as jy maar net geweet het jou soen het eintlik die wêreld gered). Verder word daar deesdae airkisses gegee, so fake as jy my vra, maar jy vra my nou nie. Dis vir my jy wil iemand soen, maar jy is net te flippen dom of useless of die mond raak te sien. Die lug om die wange is so banaal en overrated.

Dan natuurlik word soene met intieme, passievolle en R18SNLV gebind. Die verbode. Die ongesproke. Die sleutel tot die groot O… Wil soms net so graag skree dat vele, nogal baie vroue daar buite moet oorgee, ontspan en Die Soen embrace, fantaseer en herhaaldelik laat gebeur. En nee 50 Shades is nie die antwoord nie. Dis dom, useless en die dialoog kan beter oorvertel word deur ‘n graad eentjie. Jy het al die tools tot jou beskikking, gebruik dit en hou op verskonings uitdink.

Net so bietjie biologiese inligting, wat eintlik belangrik is… Wanneer jy iemand soen word ‘n groot deel van die brein aktief (vir sommiges is dit dalk die enigste keer), jou stresvlakke verlaag. Die lysie gaan aan… jy weet dis waar.

So gaan uit vandag, approach daai hot hunk en gee daai oopmond soen.  Oopmond (met of sonder effens tong), die lewe is te kort om te worry of moet ek of moet ek nie… #nocomment.