Monday, August 5, 2013

Potchefstroom...Those where the days!

Ekt die naweek bietjie nostalgies geraak (huilerige/tjankerige en net sommer laf) oor my Puk dae en die mense wat ek in my lewe daar ontmoet het. Het sommiges gebel en gelag oor die ou dae en vir die ander geheimsinnige boodskappe gelos. So kom ons doen ‘n trip down memory lane.

So 17 Januarie 2004, staan ek met my Wanda hoedjie en Wanda broekie en withempie (Wanda hempie moet verdien word) voor die HK. Dis net Ja juffrou, goed juffrou, noem dit en ek doen dit juffrou,. Effens bang..ok dalk baie, maar kans gesien vir die avontuur vorentoe. Om ‘n door te gewees het was die beste tyd van my eerste jaar, want al die aandag was op jou. Jy't in netjiese rye gestappe, Teelkas (skies Kasteel) langs jou elke oggend gegroet en wanneer jy by die duikweg gekom het met die domste liefdesliefdjie aan Heimat (Sleep vir die jaar) begin sing….as ek deur die duikweg stap ,stap hy verby…het hy nog vir VMN lief… so iets…jy ken die song sing nou verder.

Dom weermag tipe songs word in die rytjies gesing, maar dit was fun. Want sien terwyl jy so gestaan het of gesit of gehardloop het in die rëen, het jy die hot dude van Patria uitgekyk (ok nou nie hot in hul PT broeke, wit hemde en kaalkoppe nie) maar hot jare later.

Aksies was in die aande gehou en ek dink my favourite een was met Heimat, ja dit was. Villagers was gesuip soos altyd, Overs wou nie dans en Veritas was just too hot to touch this. As ek nou daar aan dink was dit fun, elke aand ander aktiwiteite, laat in die bed, vroeg op en die roetine het herhaal. Als was heerlik van O&B behalwe die Voorhuis se vis met pienksous. Bleh.

Klas het begin en interaksies met ander het begin. Prettig heel prettig. Daar het ek die beste vriende van my lewe gemaak. Veral in Ratau. Ek was meer in daai koshuis as my eie en kan ek stories vertel… Van onderbroeke to Salamanders. Die beste was as ek kon slaap op ou Boesman se bedjie (na ‘n Middies partytjie) en hy my notes vir die honderste maal copy. Boesie ou Boesie, ek mis jou onsettend baie. En vir jou Friswil as jy dit lees. Ek onthou ons wyn aksie een aand op die balkon by Kom en Gaan, ure nonsense gepraat en droom oor die lewe.

Tomes en die blou Porche. DC. Die Lions…regtig baas? Regtig? #daargaanonsnie. Ekstra lesse saam die boys om hul ekonomie te leer, terwyl ek die enigste een is met ‘n her #epicfail.  Die POK swembad waar ek en Smurf gereeld masjien gaan kyk het, Hombré masjiene. Ons rede was…ons gaan tan.

Die kamer op die tweede vloer in Bianca, waar ou Cassie rond  gehol het en een of ander verjaarsdag geskenk nooit gegroei het tot sy volle potensiaal nie. Waar ons lepel gelê en elke Saterdag aand gespot het oor eTV. O ja en waar ek vele male die koppies moes was, want die plantjies wou son kry.

Weskampus waar Frikkie ons beste vriend/chef was. Waar ons nooit ooit ooit praat oor Marli se toilet of die woord speedcop ipv spietkop. Waar ons  altyd in Lena se kamer wyn gemors het, al het ons nie eers gedrink nie. Waar ons Aardklop kamers gedeel het en beste vriende geword het, tulips of te not. Waar ek altyd maar altyd aangejaag het vir ‘n ouma-se-oorbelle-kuier aand in Middies.

Middies, waar ek net kon mingle, verdwyn en R3.50 betaal vir ‘n Vodka-lime en water. Waar die badkamer ry stories kan vertel wat niemand wil oor hê nie en waar ‘n ou Soetdoring man ‘n soentjie af en toe gekry het van die mounster. 

Die PUK was die beste tyd van my lewe. As ek môre als kan oordoen sal ek verseker. Minder SS, die Draak 6 dae per week, kaal swem in die Calvyn (die babers eeuhhhh), meer klas bunk (ok net van Rensburg se klasse) en harder praat by my kêrel… ou Ferdi.. .Ferdinand Postma.
Heil Puk! Heil Puk! Puk, waar ons graadkry vol stories en vriende klaarkry!