Tuesday, August 20, 2013

Twin flames...only time will tell

Het jy al gevoel gekry, ‘n gevoel van belonging, togetherness, total completeness en ‘n feeling wat jy nie kan beskryf nie? Jy ‘n persoon sien, verby hul stap vir maande lank en dan op eendag daai siel connect deur ‘n kyk.  Maar wat dit nie idillies maak soos in die movies nie, is jou tyd, jou plek en jou keuses.

So laasjaar bevind ek myself by ‘n braai. Die Springbokke het nog gespeel teen NZ, ou vriende het gekuier, brannas het gevloei en die geblêr van lekker sokkie treffers was in die agtergrond. Ek het getry Guitar hero, getry, geslaag en dis ook maar dit… note to self lesse voor jy 30 is… Ok terug by die gaste, daar daag toe ‘n paartjie op, verlief en verlore (sy was swanger met sy kind, die ander 2 was nie syne nie)… ja ek moes daai useless stukkie deel, dis deel van die keuses. ..fokus jy…nee jy doen nie.

Die girl begin toe vertel hoe smoorverlief en in die hemel sy is en begin haar storie vertel. Ok, soos gewoonlik het ek weereens vir so split sekonde geglo en toe soos ja sure, as spekskiet ‘n kuns was, was jy Picasso. Damit moet my nie aanjaag nie, ek sal nou tot die punt kom.  Sy begin toe vertel dat hy haar twin soul/twin flame is. En soos ek maar is, snaakse oogrol tegnieke wat oor my gesiggie plaasvind en ek luister verder. Sy verduidelik dat sy al getroud was, kinders het maar nooit  haar liefde van haar lewe gevind het nie. Tot onlangs (6maande van te vore…hopitoti ,looinplooi haha…gesensor skies aan die konserwatiewe lesers). En syt aangegaan oor die twin soul/flame storie en eks soos, ja troos jouself met jou redenasie kom ons drink maar verder….

So dog ek toe dis die einde van daai topic, want sien ek glo nie eintlik (weet nie eintlik van die spiritual wêreld nie, maar ek glo daar is meer as wat ons weet) in dinge wat ek nie geleer is nie. Maar soos gewoonlik is Google my beste este en ek begin ‘n soektog. Aan al die leuke daar buite:  Basies is dit iemand soos jy, jou ander helfte, jou siel. Jul is bedoel vir mekaar en as jul mekaar vind in die leeftyd is jy die gelukkigste prinsessie ooit.

Hier is ‘n paar tekens wat jy sal weet hy/sy is joune en dat jul vir ewig gaan wees.. (AS DIT SO MAKLIK WAS)… ek gaan nou effens my eie rëels breek en Ingels hier plaas, why want ek kan.
A sense of completion that goes beyond words, it’s impossible to explain why or how you feel so whole once you’ve met this person.
You find that your skills and knowledge perfectly complement one another.
A feeling you intimately know every detail about this person but you want to hear all about them.
The power to touch the other and affect a response at any time without physical contact from any distance.
The ability to feel each other’s emotions, whether they be happy or sad ones, from any distances.
You may find yourselves completing each other’s sentences, sometimes even before you have the chance to begin them.
You are stunned, sometimes blown away by their sheer presence that seems to constantly surround you.
The individual twins become more as one, without losing their unique identities.
There is a strong sense you will be together for all eternity… even when you pass on in this life.
Your conversations seem to go on forever.  There is nothing you won’t discuss with your twin flame.
You will recognize you two are truly meant for one another.  You will know you are one with everything in the universe and beyond.
However, if one half of the twin is not ready to access the relationship, or has been traumatized in some way, the other half senses that and may either demonstrate an unusual sense of sensitivity or protectiveness over that person.
There is a very sacred sense of  intimacy and feeling of divinely inspired wholeness that one finds within a twin soul relationship. It is not by accident nor is it without purpose.

Nou kyk, toe ek dit eers lees toe is ek soos mmm, ja sure, whatever. En begin vra vrae, hoekom is myne dan nêrens te vinde nie. Dan kom dit uit by die tyd, plek en keuses.  Want sien almal het nou glo bleikbaar daai twin flame, maar so het die Goeie Vader ons gelos met vrye wil. En so kom ek af op ‘n artikel wat verklaar dat jou twin flame getroud mag wees.  Verskeie redes mag tot volg hê, van familie wat verwagtinge skep, kinders uit hormone wat ontplof het (skies konserwatiewe tantes).

Mens kan dan verder argumenteer en vra sal hul jou sien, sal hul gelukkig wees waar hul hulself nou bevind. Maar this is not up to me. Ek weet myne is daar buite, hy is nader as wat ek dink. Ek het hom al gemeet .

Ja, dalk mag al die bogstories wees, dalk wêrelde wat ek nie verstaan nie, maar ek glo in die Liefde. Ek glo dat my sielsgenoot van die eienskappe het, ek glo ook ekt hom alreeds ontmoet, sy aanraking het ek alreeds gevoel.

Ek glo! Maar tot dan… Diep in die donker nag, daar waar die stilte vir ons altwee wag. Waar jy onskuldig en so veilig jou hart vir my verduidelik,  dis waar ek vir jou sal wag. Ek wil jou hande voel, jy weet my lyf is net vir jou bedoel. Dis meer as woorde wat ek vra, soos wat jou hart met myne praat, dis intiem en ‘n sielsgevoel. Ek sal kaalvoet loop oor die berge vir ‘n bietjie hoop, ek sal doen wat jy wil hê, solank jy dit net sê met jou hande sê....