Thursday, November 28, 2013

Oosrand Barbies

Ek glo die mensdom het meer onderliggende probleme as wat ons werklik weet.  So gym ek gisteraand en bekyk almal om my, swoeg en sweet, net om op die ou end van die dag tog maer te wees, tog net iets vir iemand te wees, wat ek/jy dalk (on)bewustelik doen.  En dit kom op die volgende vraag neer, hoe ver is te ver, waar trek jy die lyn en is dit werklik nodig?

Terug by die gym, oefen ‘n jong vrou (as ek haar nou ken of nie, is nie nou hier te sprake nie) met groot borste. Borste wat nie haar eie meer is nie, wat fake/plastiek en op ‘n gereelde basis moet verander. Nou weet ek weer een of ander iemand gaan skree, wtf/nee/is jy jaloers?

Sy is net een van die met onderliggende probleme, nes die vrou wat ‘n liggaamsbouer is, bruiner as bruin verbruin/getan/gespray can, met die witste blondste hare. Regtig, is dit hoe dinge moet wees? Is dit waarna ons almal moet streef?  Om ons liggame tot op die “lelikste’’ vlak te druk om tog net ‘’mooi’’ vir ander te wees? Ek persoonlik sien geen skoonheid in daai vrou nie,  ja sy is maer, maar die velkleur (nie rassisme nie) en haarkleur it does not match at all. So ook die vrou met die groot borste, dis heeltemal uit porporsie uit, maar die is gedoen as speelmiddel/trophy vir haar man #jaekkenhaar!

Dit bring my terug by die vraag, hoe ver is te ver? So onthou ek die sielkundige term: (Verskoon die Ingels, is lui vandag…hey eks immers eerlik) Body Dysmorphic Disorder. Nou kyk daar loop vele rondom ons met dié, persone wat hulself so afkraak, hul voorkoms sien as brommerbollie. Dit raak so erg, hul spandeer ure voor die spieeël, oefen sonder om te eet (duh dis net dom, geen voeding vir spiere). Hul leef in negatiewe gedagtes (nie oor ander) maar oor hul voorkoms,  ek is te maer, ek het  te min spiere, my tiete (borste skies tante) is te klein, boude te vet, pizza face en die lys gaan aan (ja jy ken hulle…). Die gevolg is  as dinge nie so spoedig of reg verloop volgens hul verwysingsraamwerk nie…plastiese snykundige pappie. En sodra jy eers begin, hou jy nie op (RIP Michael).  Jy kan stry/skree/vloek en skel, hul gaan meer kort as liefde. (Been there done that… lost the battle, ended up single #thetruth)

Voorkoms speel die afgelope paar jaar ‘n groot rol in die samelewing en ons gaan dit nie kan ontsnap nie. Die Mounster beveel aan dat elkeen van ons, moet begin by onsself. Maak vrede wat jy nie kan verander, begin wat jy wel kan verander. Ek kan werk aan my gewig, nie aan my bobene, so take me as I am or leave. Daai attitude is wat die persoon moet sien wie jou as belangrik beskou of belangstelling toon, eintlik moet jy jouself liewer hê as ander en as jy dit kan regkry… Het jy jou naaste lief.  Begin vandag, maak lysies wat jy graag wil verander (verkieslik dinge wat jy kan doen sonder enige chirugie) en dinge wat jy nie kan nie. Staan op vandag, nie môre nie, vra hulp as jy hulp nodig het. Jy is hier, voel dit, leef dit!